Ciasteczka

poniedziałek, 11 lipca 2011

Ciebie pragną moje myśli




Ciebie pragną moje myśli, serce i ciało
Sam nie wiem dlaczego tak się stało.
Odeszłaś  z tak wielkim ciosem w mą dumę,
Ja sam tego nie rozumiem.
Moje myśli ciągle przy Tobie,
Bo ukazujesz się im w nocnej dobie.

Gdy śnię, to śnię o naszych spotkaniach,
Nie mam w pamięci naszego rozstania.
Już minęły wieki, powinienem zniszczyć wspomnienia,
Ale w mej głowie skryte są marzenia,
Których sam opisać nie potrafię, części nie poznałem.
Lecz jednego jestem pewien, zawsze Cię kochałem.

Nie było tygodnia bez Ciebie, bo Cię odwiedzałem.
Nawet zbyt często powiedził bym szczerze.
Gdy było źle, pamiętam jak za Tobą płakalem.
By to wróciło ja raczej nie wierzę.
Choć wracasz często w nocy by pocieszyć mą duszę,
Ja rankiem ze smutkiem w oczach budzić się muszę.


20.02.2010

1 komentarz:

Ano­nim jest tyl­ko wte­dy do­puszczal­ny, gdy piszący go rzeczy­wiście jest nikim.
- Stanisław Jerzy Lec