Ciasteczka

poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Potrzebuję twego wsparcia...

Potrzebuję Twego wsparcia, Twojej dłoni.
Potrzebuję kogoś kto od pokus mnie uchroni.
Ufam Tobie i wiem, że ty mi pomożesz.
Twoje słowo, gest i bliskość wiele może.

Mów mi zawsze nie pal, kiedy sięgam
po papierosa, przestanę tylko pomóż, przysięgam.
Mów mi zawsze nie pij kiedy trzymam butelkę.
Wiem, że to się uda, bo serce masz wielkie.

Twój dar przekonywania ma wielkie znaczenie,
A kiedy dochodzi do tego moje sumienie...
Potrafię się oprzeć każdej pokusie.
Wystarczy byś była, kochała, nie muszę żyć w luksusie.

Wytykaj mi moje błędy, bo chcę być człowiekiem,
A jak wiadomo człowiek mądrzeje z wiekiem.
Choć z wiekiem więcej pokus, błędów i niedopatrzeń.
Pomóż by było jak najmniej takich zdarzeń.
Po prostu bądź kochaj i daj się kochać kobieto.
A ja dam radę wszystkim pokusom i podnietom.


Autorstwo własne.

20 komentarzy:

  1. Jej... Zamarłam po przeczytaniu... Ktoś Ci namieszał w głowie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nikt nie namieszał mi w głowie Pani A.W. czy jak było kiedyś D.A. :D. Wiem, tu jest ujęte większość tego o czym myślę już od dawna. Zastanawiam się co czuje osoba, która to czyta. Co jej przychodzi na myśl...

    Ponadczasowość i wyjątkowość w jednym ...


    Dlaczegóż zamarłaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. "Etykiety: moja poezja, moje myśli , moje przemyślenia" Do czegoś zobowiązują. Poza tym spójrz na autorstwo...

      Usuń
  4. Chciałam to 'usłyszeć' :)

    Co za osoba potrafi oduczyć mężczyznę pić i palić... Kobieta czy Diabeł? A może Anioł...? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to mój wiersz, napisałem go pewien czas temu.

      Co za osoba hmmm. Wiadomo większość zależy od silnej woli człowieka, ale kiedy ma kogoś bliskiego, kto go wspiera jest mu łatwiej...

      Jeśli miał bym kogoś konkretnego na myśli... CZy kobieta, czy diabeł,czy anioł? Skwitował bym pół żartem, że Wamp. A tak serio Anioł? Anioł nie... nie ma co przesadzać z wychwalaniem... Diabeł ? Za uszami coś swojego też pewnie ma..
      Przepraszam za chaotyczność.

      Usuń
  5. Kobiety trzeba wychwalać, PAMIĘTAJ! Nawet jeżeli masz wyolbrzymiać.

    Dalej nie wiem jak ją określasz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie jestem od określania... Wystarczy ze wiem jaka jest i mi się podoba taka jaka jest, lubię ją za to kim jest jak się zachowuje wobec mnie kiedy jesteśmy blisko. Mam zaufanie i szacunek. To chyba wystarczy. A to na prawdę rzadkość. Ktoś musi być wyjątkowy by zasłużyć na to. i Ona jest wyjątkowa. Mam nadzieję i wierzę w to, że nie będę nigdy żałował tego że zaufałem, poznałem i obdarzyłem przyjaźnią i nie tylko.

      Usuń
    2. Trafiłam przypadkiem na Twojego bloga i tak go przeglądam, od samego początku, przyglądam się i analizuję komentarze, widzę jak się zmieniasz, dorastasz... To teraz powiedz, żałujesz? Żałujesz, że weszła Ci w drogę?

      Diamond

      Usuń
    3. Każda napotkana osoba w naszym życiu, daje nam lekcje. Uczy czegoś o nas samych. Z czasem stwierdzam, że nie żałuję żadnej podjętej decyzji a tym bardziej znajomości.
      To prawda, że ten blog jest wyrażeniem mojej osoby. Bystre oko potrafi zauważyć jak dorastam, zmieniam się i zmieniam swoje poglądy, priorytety i doceniam wartości.
      Nie żałuję, że pozwoliłem jej spacerować po moich ścieżkach.

      Usuń
  6. Jakbyś napisał '2 słowa' domyśliłabym się... Ale 3...?

    OdpowiedzUsuń
  7. życie zbyt mocno weryfikuje nasze myśli i pragnienia, a niekiedy nas samych.... w czasie jest zbyt wiele słów i myśli ilekroć spojrzę w lustro widzę puste twarze bez imienia....

    OdpowiedzUsuń
  8. to taka trochę albo nawet bardzo grafomania. nieświeżość, brak polotu, nuda i banał.

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest właśnie zrozumiałe i proste, takie docierające w sensie. I o to tutaj chodzi koko.szatanie - baranie!, o prostotę, jak nie znasz sie na poezji to nie hejtuj ! :D Korman.

    OdpowiedzUsuń

Ano­nim jest tyl­ko wte­dy do­puszczal­ny, gdy piszący go rzeczy­wiście jest nikim.
- Stanisław Jerzy Lec