Ciasteczka

niedziela, 24 czerwca 2012

Na studenta politechniki

Algebra i matematyczna analiza...
"Wykładowcy trzeba się podlizać..."

Semestr pierwszy: pochodne i granice...
"A jakoś to będzie jakoś to zaliczę..."

Przeciągnięcie, styczna i asymptota
"Kto o tym słyszał jakaś głupota..."

Semestr drugi : całki oznaczone...
"Notatki tydzień przed zbójem pożyczone"

Przed zaliczeniem: sinus cosinus
"Daj Boże trzy minus"

Egzamin: Parabole tańczą, tańczą parabole...
Wyniki : "No tą dwóją Pana nie zadowolę..."




7 komentarzy:

  1. "Młody rozwijający się poeta i myśliciel" zmień to proszę na: Młody i rozwijający się człowiek. To lepiej pasuje do Twoich przemyśleń. Jednakże kibicuję Ci bardzo, abyś rozwijał warsztat i wtedy może kiedyś zasłużysz na miano poety i myśliciela. Teraz zejdź na ziemię i pracuj. Żyj w zgodzie z tym co masz, a nie kreuj człowieka którym nie jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram mojego przedmówcę w 100%. Na miano 'poety' trzeba sobie zasłużyć, chociaż, można powiedzieć, że jesteś blisko osiągnięcia tego tytułu...

    OdpowiedzUsuń
  3. P.S. Tak na marginesie, 'antyrefleksyjny' pisze się razem... (Twój opis)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam , twój blog wygrał TRZECIE MIEJSCE w konkursie BLOG MIESIĄCA , który organizuję!!!
    By dowiedzieć się szczegółów wejdź na mój http://moniabay.blogspot.com/ i zobacz co ode mnie dostaniesz.

    Dziękuję, gratuluję, MoniaBay.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, przeczytałam twój komentarz pod moim postem. Te 3 komentarze , mogły wydawać się bezsensowne. Zapewne tak było. Nie chciałam nikogo nimi urazić a wręcz przeciwnie. Poczytałam trochę w internecie na temat nagradzanie internautów w konkursach. Właśnie tam znalazłam pomysł na takie wyróżnienie. Owszem wydawało mi się to głupie , ale po zagłębieniu się w wypowiedzi tamtejszych osób , doszłam do wniosku że lubią oni takie sposoby nagradzania. Dla mnie również nie jest to ważne , ale niektórzy patrzą na ilość , nie treść komentarzy. Oczywiście nie wyglądasz mi na taka osobę. Z pewnością po zwróceniu na to twojej uwagi postaram się jakoś zmienić wyróżnienie dla wygranych. Może masz dla mnie jakieś propozycje? Chętnie poczytam i się czegoś nauczę. (Nagradzając twój blog patrzyłam głównie na jego treść oraz dojrzałość.) Wygrał pan 3 miejsce z pośród dziesiątek blogów. Niektóre z nich były bardzo dobre graficznie i nie tylko , ale to ten przywlókł moją uwagę. Dziękuję za zwrócenie uwagi na moje błędy popełniane w prowadzeniu bloga , ale dopiero zaczynam blogowanie. Nie znam jeszcze do końca panujących w tym świecie zasad. Może jestem młoda , ale nie głupia. szybko się uczę , a więc dziękuję za radę.Moją stronę stworzyłam głównie po to by pomagać innym , odpowiadając na ich pytania , oraz wątpliwości związane z pisaniem bloga. Również po to by motywować ich do dalszej pracy na swoim blogu. Przepraszam za wszelkie problemy , może nie powinnam zajmować się blogowaniem. Pozdrawiam MoniaBay

    OdpowiedzUsuń
  7. Z całkami i fizyką chyba największy jest problem... :)

    Angel

    OdpowiedzUsuń

Ano­nim jest tyl­ko wte­dy do­puszczal­ny, gdy piszący go rzeczy­wiście jest nikim.
- Stanisław Jerzy Lec